INGIN NAK MASUK KOLEJ PRAMUGARA :


Dari kecil lagi saya bercita-cita nak jadi seorang Pramugara.Orang kata cita-cita ini terlalu tinggi :D
tapi saya tak ambik tahu.yang peting kita berusaha kata nyer..:p
saya ingin terbang di awangan.<3haha


Syarat Permohonan dan Kelayakan
  • Warganegara Malaysia, berumur antara 18 – 30 tahun semasa tarikh temuduga.
  • Lulus SPM / setaraf yang diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia serta lulus dalam Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris, Matematik dan 3 subjek lain yang diambil dalam satu peperiksaan.
  • ‘Fasih’ bertutur dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris. (Penguasaan bahasa lain adalah satu kelebihan)
  • Ketinggian minimum 175sm (lelaki) dan 160sm (wanita) dan berat badan yang seimbang.
  • Sihat tubuh badan dengan penglihatan baik (tidak rabun warna).
  • Memiliki personaliti dan penampilan yang menarik dan bermotivasi tinggi ke arah kecemerlangan di dalam khidmat pelanggan.

    mampu kah saya untuk mencapai cita-cita saya?
    Amin.


    Blog Info:hanya dikongsi bersama

3 comments:

  1. Unknown said...:

    Insha Allah..kalau ada usaha pasti boleh.Good luck.!

Post a Comment

 
Avian Alvino Tony Official © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops